printlogo


حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی:
گلایه اصلی مردم از وجود تبعیض در کشور است نه فقر
کد خبر: 2953
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز گلایه اصلی مردم از وجود تبعیض در کشور است و نه فقر و مشکلات اقتصادی.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی ، طی سخنانی در نخستین شب از لیالی قدر در جمع عزاداران هیئت فاطمیون قم با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه شهر مقدس قم در روایات اهل بیت(ع) اظهار داشت: وضعیت قم از حیث فرهنگی و اجتماعی و دیگر ابعاد باید با شهرهای دیگر متفاوت باشد به طوری که باید حرمت شهری که از آن به عش آل محمد(ص) یاد می شود، به درستی نگه داشته شود.
وی افزود: به ویژه مردم متدین این شهر می بایست نسبت به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از خود دغدغه مندی و حساسیت لازم را داشته باشند و به ویژه طیف حزب اللهی و طلاب و روحانیون قبل از هر چیز از خود مراقبت کنند که آلوده به گناه و معصیت نشوند.
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) همچنین گفت: به خصوص بحث عفاف و حجاب مساله بسیار مهمی است که در این باره هم مردم و هم به ویژه بانوان و دختران قمی باید مراقب باشند که مظاهر بدحجابی در این شهر مقدس شیوع پیدا نکند.
وی با ابراز تاسف از این که عده ای در کشور به دنبال ترویج گناه و فساد در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: همچون گذشته و این چهل سال، دین داران و متدینین ، پای انقلاب هستند و مهم این است که بدانیم انقلاب ما شکل گرفت برای این که زمینه ساز ظهور بقیه الله الاعظم(عج) باشد.
حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی افزود: برخلاف القائات دشمن و عده ای در داخل ، مردم ما همچنان مقاوم ایستاده اند و اگر گلایه ای دارند بیشتر از وجود تبعیض و فساد در کشور است نه صرفاً فقر و مشکلات اقتصادی.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2953