printlogo


جزئیات خدمات رسانی متروی تهران در شب‌های قدر
کد خبر: 2948
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح، به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،فرنوش نوبخت اظهار کرد: متروی تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد مسافران فراهم کند. امسال هم در لیالی پربرکت قدر برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی همچون حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح (ع) و حرم مطهر امام خمینی (ره)، متروی تهران در خطوط درون شهری به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود. 

وی تصریح کرد: در اولین شب قدر در شامگاه جمعه (3 خردادماه 98) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی شبانه در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت 23 تا 5:30 صبح روز بعد (شنبه 4 خردادماه 98)، با فاصله هر 30 دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

 نوبخت در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های قدر 21 ماه مبارک رمضان (یکشنبه 5 خرداد) و(سه شنبه 7 خردادماه)98 همزمان با 23 ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه از ساعت 23 تا 5:30 صبح روز بعد در خطوط یک، دو، سه ،چهار،شش و هفت متروی تهران با فاصله هر 30 دقیقه یک قطار انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: متروی تهران در لیالی قدر در خط 5 (تهران- گلشهر)و بالعکس و ایستگاه های پایانه های یک، دو، چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) خدمات رسانی شبانه ندارد.

منبع: تسنیم


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2948