printlogo


«انتخابات نظام پرستاری» شروع نشده حاشیه دار شد
کد خبر: 2800
رابط انجمن فوریت های پزشکی ایران در قطب مرکزی کشور گفت: متأسفانه اجازه کاندیدا شدن به پرسنل اورژانس در انتخابات نظام پرستاری داده نشد که این موضوع مشروع بودن و مقبولیت این انتخابات را زیر سؤال می برد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز محسن افتخاری در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: پنجمین دوره انتخابات کشوری نظام پرستاری ۲۱ تیر سال جاری برگزار که ثبت نام برای کاندیدا شدن در این دوره از ۱۱ لغایت ۲۴ اردیبهشت انجام می شود.

رابط انجمن فوریت های پزشکی ایران در قطب مرکزی کشور ادامه داد: با وجود این که فوریت های پزشکی زیر مجموعه نظام پرستاری است و تعداد زیادی از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی عضو این نظام هستند و حق عضویت پرداخت می کنند، امّا متأسفانه به آن ها اجازه کاندیدا شدن داده نشد که این موضوع مشروع بودن و مقبولیت انتخابات را زیر سؤال می برد.

وی افزود: متأسفانه در سال های گذشته نبود نماینده فوریت های پزشکی در نظام پرستاری باعث شد تمام قوانین و مقرراتی که شامل پرستاران شد، شامل حال پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی نشود که قانون ارتقاء بهره وری و تعرفه گذاری نظام پرستاری از جمله این قوانین است.

رابط انجمن فوریت های پزشکی ایران در قطب اصفهان، یزد، کاشان و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال های گذشته نظام پرستاری در اصفهان هیچ اقدامی برای قشر پرستاران انجام نداد و پرستاران قربانی سیاسی کاری مسئولان نظام پرستاری شدند.

افتخاری در پایان اعلام کرد همکاران فوریت های پزشکی پیگری های قانونی خود را از طریق مراجع قانونی انجام خواهند داد.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2800