printlogo


آیا مذاکره مرگ در پیش است؟!جنگ طلبان واقعی پای میز مذاکره!
کد خبر: 2782
در این تحلیل اثبات میکنیم،هر احدی که از مذاکره با آمریکا صحبت کند، خائن و جنگ طلب واقعی است و چگونه جنگ اصلی را به کشور خواهد کشاند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به مجرد اینکه شروط تحقیر آمیز را بپذیریم و ظریفی پای میز مذاکره برود،این مذاکره اولا ابدا یک گفتگوی صرف نیست،دوما نماد زانو زدن ایران است،سوما به شدت هدفمند و بر سر نابود شدن برنامه موشکی و حضور منطقه ای خواهد بود،یعنی باید ایران اقدامات عملی برای کوتاه شدن برد موشک های خود انجام دهد(مثل کم کردن درصد غنی سازی)

باید داشته های خود یعنی موشک های بالستیک را نابود کند(مثل اکسید کردن اورانیوم غنی شده)باید زیر ساخت های تکنولوژیکی خود که با آنها به این توان رسیده را هم نابود کنند(مثل بتن ریزی در قلب راکتور)که در صورت خلف وعده قطعی،ایران مکانیزم بازگشت پذیری نداشته باشد و اگر بخواهد هم تا سالها نتواند به روز اول برگردد مثل برجام!

این امر مثل تمام مذاکرات قبلی نیاز به داوری سازمان ملل است که در تمام پروتکل های خود ذیل ارتش آمریکا تعریف میشوند،یعنی توسط آنها راستی آزمایی(جاسوسی)شود،که بفهمند آیا ایران به تعهدات خود عمل کرده یا نه!

درست مثل بازرسی های ویژه آژانس در برجام! یعنی علاوه بر اینکه تمام دار و ندار نظامی مملکت،هزاران موشک بالستیک سجیل و عماد و شهاب که از ترس بازدارندگی آنها #جنگ_نمیشود،تمام تاسیسات سری ما که مستقیم با حفظ جان۸۰میلیون ایرانی گره خورده،جاسوسی میشود.

یعنی ابهام دشمن از توان بالای نظامی ما به اطمینان او از ناتوانی محض ما تبدیل میشود،و با اشراف اطلاعاتی کامل شرایط برای یک حمله هدفمند برق آسا و ارزان مهیاست.

تجربه تاریخی نشان داده امریکا به هیچ کشور قدرتمندی حمله نکرده،مگر اینکه قبلا با تحریم و دیپلماسی خلع سلاحش کرده باشد،مانند لیبی و عراق که عوامل بازدارندگی خود را نابود کردند،و در صورت تکرار این اشتباه سرنوشت ما با آنها تفاوتی نخواهد کرد.

تخلیه سوریه و جایگزینی عربستان و اسرائیل خونخوار،به جای اسد متحد،از بین رفتن حزب الله،حشد الشعبی و انصار الله هم قطعا رقم خواهد خورد و هرکس که مخالفت کند تندرو و تعامل ستیز معرفی خواهد شد.

در این میان شاید دلار هزار تومانی ارزان شود و چند بوزینه هم بزن و برقصی بکنند!اینجا دیگر چیزی وجود نخواهد داشت که جلوی آمریکا یا عربستان را بگیرد و آنها به آرزوی دیرینه خود یعنی بی دفاع شدن ایران خواهند رسید و سیلی از تروریست برای گرفتن انتقام راهی شهرها خواهد شد. مذاکره کنندگان دو تابعیتی فرار،و مردم گوشت دم توپ خواهند شد،تا عبرتی شوند برای آیندگان!


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2782