printlogo


نفرت پراکنی علیه روحانیت و برادران عراقی با انتشار اخبار جعلی و دروغ توسط سلبریتی ها
کد خبر: 2360
مهناز افشار با انتشار یک خبر کاملا دروغ و کذب و ساخته شده توسط ضد انقلاب باز هم خبر ساز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مهناز افشار سلبریتی دروغ پراکن که ظاهرا مصونیت امنیتی و قضایی نا نوشته هم دارد با استناد به یک اکانت جعلی که توسط ضدانقلاب با تصویر یک روحانی ساخته شده اقدام به تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب جهت فتنه انگیزی علیه روحانیت و نیروهای مقاومت کرده است .

مهناز افشار که هر از چندی به دروغ پردازی علیه نظام و انقلاب می پردازد و کاسه لیس دشمنان نظام میشود با این اقدام به نفرت پراکنی علیه روحانیت و جمعی برادران عراقی کرد.

آمدنیوز و دیگر کانال‌های دروغگوی ضدانقلاب، تصاویری از حساب توئیتری منتسب به یک روحانی به نام «سید مصطفی حجازی» را منتشر کردند که در آن مطالب مجعولی نوشته شده بود.در حالی که عکس استفاده شده برای ساخت این صفحه جعلی توئیتری مربوط به طلبه‌ای مازندرانی به نام «سید غفار دریاباری» است  و اصلا در توئیتر اکانتی ندارد اما مهناز افشار با انتشار خبر دروغ در صفحه شخصی اش این خبر را در جامعه گسترش داد تا بر علیه نظام و انقلاب و ارزشهای اسلامی حرکتی کرده باشد! که باعث خوشحالی اربابان غربی اش بشود.

مسئولین محترم قوه قضائیه و مسئولین امنیتی کشور حتما باید خون یک روحانی یا برادر عراقی شیعه توسط افراد فریب خورده از این اقدامات کذب سلبریتی ها ریخته شود تا شما به وظایف قانونی خود عمل کنید؟چرا با این سلبریتی ها برخورد جدی نمیشود تا دیگر این اخبار دروغ را در جامعه منتشر نکنند؟!

 تا کی باید شاهد انتشار اخبار دروغ و جعلی توسط جماعت سلبریتی باشیم. جماعتی که از داشتن حداقل شرافت و وجدان و انسانیت هم بی بهره هستند. این تهدیدی برای سلامت روانی جامعه است که باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2360