printlogo


تشکیل تیم ویژه پلیس برای یافتن سرنخ از دختربچه مفقودشده
کد خبر: 2150
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از تشکیل تیم ویژه کارآگاهان پلیس برای یافتن سرنخ از دختربچه ای که روز گذشته در شهر مهاجران از توابع شازند مفقود شده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سرهنگ محمد عقیل سلگی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: والدین این کودک که باران شیخی نام دارد ظهر روز گذشته (۲۴ فروردین) خبر مفقود شدن فرزند خود را به پلیس اعلام کردند که فوراً اقدامات لازم برای بررسی ابعاد این مساله و پیدا کردن این دختربچه آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

بیشترین جرائم اینترنتی کدامند؟

فرمانده انتظامی شهرستان شازند افزود: این دختربچه صبح روز مذکور برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شده، اما نه در مدرسه حضور یافته و نه به خانه برگشته و در حال حاضر مفقود است.

سلگی بیان کرد: هم اکنون تیم ویژه کارآگاهان پلیس که به منظور بررسی و تحقیق در رابطه با این موضوع تشکیل شده، مشغول انجام اقدامات و پیگیری‌های لازم هستند و علاوه بر آن به تمامی تیم‌های گشت انتظامی در سطح شهرستان نیز در این رابطه اطلاع رسانی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطر نشان ساخت: پلیس همچنان در تلاش برای یافتن سرنخی از این موضوع است و تحقیقات ادامه دارد و در این رابطه چنانچه شهروندان موفق به کسب هر گونه اطلاعی شدند، هر چه سریع‌تر پلیس را در جریان قرار دهند.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2150