printlogo


انتصاب یک نفوذی مسئله‌دار پس از بی‌اعتنایی به نظر وزارت اطلاعات!
کد خبر: 1974
انتصاب یک فعال فتنه 88 و حامی تحریم‌های ضد ایرانی به عنوان سرپرست شرکت برج میلاد، راز مخالفت وزارت اطلاعات با شهرداری پیروز حناچی بازگو می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،انتصاب یک فعال فتنه 88 و حامی تحریم‌های ضد ایرانی به عنوان سرپرست شرکت برج میلاد، راز مخالفت وزارت اطلاعات با شهرداری پیروز حناچی بازگو می‌کند.

14 اسفندماه سال 1397، امیر آریا زند به دستور پیروز حناچی شهردار تهران و با حکم یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به سرپرستی شرکت برج میلاد منصوب شد.
امیر آریا زند، یکی از دوستان بسیار صمیمی کاوه مدنی جاسوس محیط زیست و بازداشتی فتنه 88 است.
 
آریا زند از امضاء‌کنندگان نامه 55 نفره به دولت آمریکا (اوباما) درباره درخواست تحریم ایران به حمایت از برخی بازداشتی‌های امنیتی بوده است. در پی حکم حناچی برای این عنصر نفوذی، کاوه مدنی جاسوس فراری، انتصاب مذکور را به آریا زند تبریک گفت.
 
این انتصاب در اسفندماه 97 با مصاحبه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با روزنامه اعتماد همزمان شد. محسن هاشمی در گفت‌وگو با ویژه‌نامه نوروزی اعتماد و درباره انتخاب 3 شهردار برای شهر تهران در یک بازه زمانی کوتاه گفته بود: در مورد آقای دکتر نجفی، بعضی در حاکمیت با انتخاب وی مخالف بودند، ولی شورا روی انتخاب خود اصرار کرد. در مورد آقای افشانی البته مقاومتی نشد. در مورد حناچی هم بعضی مخالف با انتخاب وی بودند. ولی بازهم مطابق نظر اعضا حرکت شد. البته در هر دو مورد یعنی آقایان نجفی و حناچی با دخالت مستقیم رئیس‌جمهور مسأله حل شد. وی درباره تأیید صلاحیت حناچی گفت: وقتی که وزیر کشور به دلیل برخی مخالفت‌های امنیتی نتوانست حکم  حناچی و نجفی را امضا کند و با وزیر اطلاعات به اختلاف نظر برخوردند، آقای روحانی ورود پیدا کردند و مسأله خاتمه یافت. [خبرنگار اعتماد لبخندی می‌زند و به شوخی می‌گوید: این هم به نظرم موضوعی طبیعی است، بالاخره رئیس جمهور برای همین کارهاست دیگر!]
 
فشار روحانی، وزارت اطلاعات برای تأیید صلاحیت حناچی در حالی بود که وزارت به خاطر وابستگی برخی اعضای خانواده حناچی به سازمان تروریستی منافقین، نامبرده را فاقد صلاحیت تصدی شهرداری معرفی کرده بود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1974