گاف روزنامه اصلاح‌طلب برای استفاده ابزاری از یک چهره مشهور!

یک روزنامه زرد زنجیره‌ای‌، در جهت استفاده ابزاری از هنرمندان آن قدر هول بود که صدای خواننده دیگری را به شجریان نسبت داد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روزنامه «آفتاب یزد» دیروز در صفحه اول خود، عکسی از محمدرضا شجریان را همراه با تیتر «طنین صدای خسرو آواز ایران در رسانه ملی» منتشر کرد. اما این روزنامه، سرود «ایران،‌ ای سرای امید» با صدای محمد معتمدی را به ‌اشتباه به شجریان نسبت داد!
 
ماجرا از این قرار بود که پس از آنکه محمدرضا شجریان در حمایت از فتنه سال 88 پخش صدای خود از رسانه ملی را تحریم کرد، محمدرضا لطفی، خالق تصنیف «ایران، سرای امید» این سرود را که متعلق به انقلاب و ملت ایران است با صدای محمد معتمدی بازخوانی کرد تا سرود، با صدای این خواننده، امکان پخش از صداوسیما پیدا کند. با این حال، رسانه‌های زنجیره‌ای چون روزنامه «آفتاب یزد» به خاطر عدم توانایی تشخیص صدای خوانندگان، هر بار و با پخش این سرود ذوق زده می‌شوند و فرصت را برای استفاده ابزاری و تبلیغاتی خود از شجریان مناسب می‌بینند. جالب این است که این طیف از رسانه‌ها قبلا هم این ‌اشتباه را تکرار کرده بودند و همچنان بر تکرار کردن ‌اشتباه خود اصرار دارند!


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/567
نظرات شما