جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شرایط کشور برای وحدت در راه خدمت به مردم فراهم شده است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شرایط کشور به خوبی برای یک وحدت و همدلی ایجاد شده است تا بتوانیم برای خدمت به مردم و کشور گام های اساسی را برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به نقل از سبلان ما، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار داشت: استان اردبیل طلایه دار مکتب امام حسین علیه السلام و عالم مهد تشییع و اسلام ناب است.

وی افزود: ما هر آنچه امروز داریم از مکتب سید الشهدا علیه السلام است، امام حسین علیه السلام که مظهر دلدادگی، عشق، ایثار و جان گذشتگی از مال و فرزندان خود در راه خدا، در راه اسلام و قران کریم است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سخنوری یکی از صدق یک فرمانده خوب و شایسته است که سردار بابازاده با سخنوری خوب و شایسته در طول این مدت طول خدمت خود نشان داده است که یک سخنور خوب در راه مکتب خون سرخ شهدا و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: سردار بابازاده یکی از فرماندهان بسیار شایسته و مردمی بود که در این مدت بخوبی توانست با مردم و مسئولان استان اردبیل ارتباط خوبی برقرار کند و ما امروز قدردان تلاش چندین ساله زحمات شبانه روزی این فرمانده عاشورایی هستیم.

سردار فدوی تاکید کرد: بیش از چهل هزار نفر در لباس مقدس پاسداری سپاه شهید شدند، این امر نشان دهنده تجلی و شکوه و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و نیروهای انقلاب تا ظهور منجی عالم بشریت مقتدرانه خواهد ایستاد و برای زمینه سازی ظهور منجی و خدمت به مردم شبانه روز تلاش خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بازنشستگی در سنگر خدمت به ملت با لباس پاسداری و روحانیت معنای ندارد و ما همیشه با لباس مقدس پاسداری خادم ملت هستیم.

وی افزود: یکی از قرارگاه های مهم‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگاه نیروری زمینی است که قرارگاه عاشورا هم یکی از قرارگاه های مهم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که سردار بابازاده فرماندهی این قرارگاه مهم شمالغرب کشور را برعهده گرفتند.

سردار فدوی تصریح کرد: امروز شرایط کشور به خوبی برای یک وحدت و همدلی ایجاد شده است تا بتوانیم برای خدمت به مردم و کشور گام های اساسی را برداریم.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5457
نظرات شما