دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان:

راه عبور از مشکلات کشور حضور مسئولانه در انتخابات است / آیت‌الله رئیسی نامزد مورد حمایت انجمن نسل سومی‌ها

دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان با بیان این که راه عبور از مشکلات کشور حضور مسئولانه در انتخابات است، گفت: نامزد مورد حمایت دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محمدصادق محمدزاده با اشاره به برنامه انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان اظهار داشت: نسل سومی‌ها حلقه مفقوده جوانانی را می‌خواهد پر کند و در این مسیر اقدام به شبکه‌سازی کرده است.

وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات برای ما جوانان نسل سوم انقلاب به‌مثابه انتخاب راه در گام دوم انقلاب و فرصتی مغتنم است که نمی‌خواهیم و نباید از دست بدهیم.
محمدزاده دغدغه‌های جوانان انقلابی را موردتوجه قرارداد و افزود: جوانان انقلابی از خمودگی، رفاه‌طلبی، اشرافی‌گری و تنبلی بیزار بوده و از شعارزدگی و توهین به شعور مردم خسته شده‌ایم و برای تحول در این زمینه وارد میدان شده‌ایم.
وی تأکید کرد: راه عبور از مشکلات کشور حضور مسئولانه و متعهدانه در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز مانند انتخابات است و با تمام وجود در این عرصه حضور پیدا می‌کنیم.
دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان حضور در انتخابات را عامل بقای نظام و کشور عنوان کرد و گفت: حضور در انتخابات جدای از میدان رقابت افراد برای نشان‌دادن شایستگی‌های خود، رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است و نباید این مهم را فراموش کنیم.
وی به اهداف انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان نیز اشاره کرد و بیان داشت: دعوت عموم فعالان و کنشگران سیاسی به رعایت اخلاق اسلامی، تبعیت از قانون و تلاش برای عزت و اقتدار کشور، حضور مؤثر و سازنده و برانگیزاننده در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب گزینه اصلح در بین نامزدهای شوراهای شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری و معرفی نامزد اصلح برای انتخابات ریاست‌جمهوری از جمله اهداف اصلی این انجمن است.
محمدزاده تصریح کرد: نامزد مورد حمایت دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی است که قطعاً با حضور ایشان شاهد رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش ایران اسلامی خواهیم بود.

 




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5397
نظرات شما