عضو خبرگان رهبری:

وظیفه رسانه ها معرفی شاخصه های کاندیدای اصلح و ضرورت انتخاب آگاهانه است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نقش موثر رسانه ها در افزایش بصیرت و آگاهی مردم، گفت: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها در امر انتخابات معرفی شاخصه های کاندیدای اصلح و ضرورت انتخابات آگاهانه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای پیش رو، اظهار داشت: در انتخابات حضور پرشور مردم اهمیت فوق العاده ای دارد.
وی ادامه داد: انتخابات پیش رو مانند دیگرانتخابات های برگزار شده بعد از انقلاب اسلامی دارای اهمیت بسیاری است.
عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: هر انتخاباتی با توجه به زمان و برهه خاص خود دارای اهمیت خاصی است و انتخابات پیش رو نیز در ابعاد ملی و بین المللی برای کشور و جامعه بسیار مهم است.
وی خاطرنشان کرد: اساساً حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رأی، یک ضرورت انقلابی، ملی و همچنین تکلیف دینی به شمار می رود.
 آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی امروز گفت: بسیاری از مردم از شرایط امروز مخصوصا در عرصه اقتصادی گلایه مند هستند اما باید به این موضوع توجه داشته که یکی از اهداف دشمن ایجاد فضای ناامیدی در جامعه است تا به اهداف شوم خود که کاهش حضور مردم در انتخابات است برسد.
وی ابراز داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تقویت کننده اقتدار و امنیت کشور است.
این استاد حوزه عنوان کرد: مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی بارها و بارها نشان داده اند که با وجود همه سختی ها و گلایه ها، پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند و بازهم در انتخابات پیش رو به حول و قوه ی الهی حضوری پرشور و آگاهانه خواهند داشت.
آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به وظیفه رسانه ها در خصوص انتخابات، گفت: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها در امر انتخابات معرفی شاخصه های کاندیدای اصلح و ضرورت انتخابات آگاهانه است.
وی ادامه داد: رسانه های جمعی به خصوص صدا و سیما در افزایش آگاهی و بصیرت مردم، نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5373
نظرات شما