استاد دانشگاه تهران :

جریان‌هایی که به دنبال انحلال ارتش بودند، امروز در پی ایجاد اختلاف بین سپاه و ارتش هستند

استاد دانشگاه تهران با بیان این‌که اختلاف جایی در بین نیروهای نظامی کشورمان ندارد، گفت: همان جریانی که در سال‌های نخستین انقلاب صحبت از انحلال ارتش می‌کرد، همان جریانی است که امروز رنگ عوض کرده و در پی ایجاد اختلاف بین سپاه و ارتش است،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، شاهین صادقی نسب ضمن گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: ارتش از همان زمان تشکیل تاکنون در مسیر ولایت و رهبری بوده و سرافرازانه و مقتدرانه از جان، مال و ناموس این سرزمین دفاع کرده است.
وی به حضور مقتدرانه ارتش در جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت: نیروهای جان‌برکف ارتش در طی جنگ تحمیلی دوشادوش سپاه و بسیج از خاک میهن دفاع کردند و به رژیم بعثی که دنیا پشت سرش بود درسی تمام‌نشدنی دادند.
صادقی نسب بیان داشت: رشادت‌ها و دلیری‌های ارتش جان‌برکف بعد از جنگ همواره تداوم داشته به‌طوری‌که در حوادثی مانند سیل، زلزله و حتی بیماری منحوس کرونا نیروهای ارتش در کنار مردم حاضر بوده و به خدمت‌رسانی پرداخته‌اند.
وی به توطئه‌های منافقان و دشمنان نظام در طی این سال‌ها اشاره کرد و گفت: یک مسئله‌ای که همواره وجود داشته، صدمه زدن به شاکله نیروهای مسلح است که از طریق ایجاد تفرقه بین برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.
استاد دانشگاه تهران ادامه داد: این خطی است که دشمن همواره دنبال کرده است، همان دشمنی که در ابتدا صحبت از انحلال ارتش می‌کرد امروز همان دشمن در قالب دیگری با عوض‌کردن شکل بین ارتش و سپاه پاسداران تفرقه می‌اندازد.
وی بیان داشت: به‌عبارت‌دیگر همان جریانی که در سال‌های نخستین انقلاب صحبت از انحلال ارتش می‌کرد، همان جریانی است که امروز رنگ عوض کرده و در پی ایجاد اختلاف بین سپاه و ارتش است، دو شکل متفاوت اما هدف یکسان که آن هم ازبین‌بردن تمامیت ارضی کشور و تجزیه ایران عزیز است که البته همواره ناکام مانده است.
 


انتهای پیام/

 
http://enghelab-news.ir/5360
نظرات شما