ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دغدغه‌های مجموعه شهرداری قم است

شهردار قم با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مجموعه شهرداری قم با توسل به سیره شهدا و با هدف خدمتگزاری به شهروندان تلاش کرده بخشی از کمبودهای شهر را جبران کرده و شهری درشان حرم اهل‌بیت (ع) بسازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد امروز در مراسم رونمایی از تندیس شهدای جبهه مقاومت اسلامی که در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی و باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت شهدا و فرهنگ شهادت و ایثار اظهار داشت: حیات اسلام مرهون خون شهدا در طول تاریخ بوده است.

وی هشت سال جنگ تحمیلی را لیله‌القدر انقلاب اسلامی خواند و افزود: عصاره این لیله‌القدر فرهنگ ایثار و شهادت بوده و این فرهنگ امنیت امروز ما را تأمین کرده و ادامه انقلاب مدیون این ایثار و شهادت و تضمین‌کننده دوام انقلاب است.

شهردار قم تأکید قرآن کریم را در بیان جایگاه شهدا و صابران یادآور شد و گفت: شعار شهدا و صابران در دین‌داری و حفظ اسلام، پایداری و گسترش فرهنگ عدالت، شجاعت و ایثار بوده است.

وی زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را در سیره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش موردبررسی قرارداد و تأکید کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت و یادآوری یاد شهدا یکی از عوامل زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سقاییان نژاد ادامه راه شهدا را منت و هدیه‌ای از طرف شهدا دانست و ابراز کرد: خداوند به همه مدیران و مسئولان و افراد جامعه توفیق ادامه راه شهدا را داده و امیدواریم در این راه خدمت گذار مردم بوده و پرسنل شهرداری تلاش می‌کنند خادمان خوبی برای مردم باشند.

وی سال ۹۹ را  سال پربرکتی برای خادمان در شهرداری اعلام و تصریح کرد: مجموعه شهرداری قم با توسل به سیره شهدا و هدف خدمتگزاری به شهروندان تلاش کرده بخشی از کمبودهای شهر را جبران کرده و شهری درشان حرم اهل‌بیت (ع) بسازد.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5336
نظرات شما