وزیر صهیونیست، لبنان را به «جنگ سوم» تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد، دنبال جنگ سوم لبنان نیست اما ممکن هم هست که ناگزیر از آن باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که این روزها به دلیل حرف‌های جنگ‌طلبانه هدف انتقادهای داخلی در رژیم صهیونیستی است، باز هم حرف‌های جنگ‌طلبانه زد.

بنت در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره وضعیت امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی ادعا کرد «جداً می‌خواهم از جنگ سوم لبنان دوری کنم اما ممکن است چاره‌ای نباشد».

بنت در خصوص انتخابات این رژیم به کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «حتی نصرالله هم اگر میان وزیر امنیت اسرائیل و نخست‌وزیر برخوردی پیش بیاید، خوشحال می‌شود اما من این خوشحالی را به او نخواهم داد».

وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی یکی از تندروترین سیاستمداران این رژیم به شمار می‌رود و چندی پیش بیانیه‌های تند او علیه ایران  حتی اعتراض برخی مقامات در این رژیم را به دنبال داشت.

هاآرتص در آن زمان با اشاره به اینکه اظهارات بنت به بروز تنش میان وزارت جنگ و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی منجر شده، نوشته است که برخی از موضع‌گیری‌های وزیر جنگ جدید حتی فرماندهان ارشد ارتش را هم غافلگیر کرده است. برخی از فرماندهان صحبت‌های او در مورد «تغییر قواعد بازی» را توهینی به خود تلقی کرده‌اند و می‌گویند او با چنین موضع‌گیری‌هایی «امنیت اسرائیل» را در معرض خطر قرار می‌دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/4777
نظرات شما