آغاز بارش برف و باران از امروز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز از آغاز بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمالغرب، برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز غربی و مرکزی بارش برف و باران و وزش باد روی می‌دهد.

سامانه بارشی فردا در مناطقی از مرکز، شرق و سواحل شمالی باعث بارش برف و باران، در مناطق جنوب و جنوب شرق سبب رگبار،‌رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی مناطق غرب و جنوب غرب باعث بارش پراکنده می‌شود. روز چهارشنبه بارش به تنگه هرمز و دریای عمان محدود شده و پس از آن از کشور خارج می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارش پراکنده در سواحل خزر و شمالشرق پیش بینی می‌شود. دریای خزر در روز دوشنبه و خلیج‌فارس،‌ تنگه هرمز و دریای عمان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج است.

 امروز آسمان تهران نیمه ابری و ابری با احتمال بارش ۸ درصدی و وزش باد ۷ تا ۱۵ کیلیومتری در جهت جنوب پیش بینی شده است.آسمان پایتخت فردا سه شنبه اکثرا آفتابی با وزش باد ۱۱ تا ۱۹ کیلومتری در جهت جنوب غربی،‌روز چهارشنبه نیمه ابری با وزش باد جنوب-جنوب شرقی ۷ تا ۱۳ کیلیومتری و روز پنجشنبه آفتابی تا قسمتی ابری و وزش باد جنوب-جنوب غربی ۷ تا ۱۳ کیلومتری پیش بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/4462
نظرات شما