انقلاب نیوز گزارش می دهد؛

سلبریتی که وارد عرصه محرومیت زدایی شده است

سید مهدی رحمتی که یک ستاره در فوتبال ایران شناخته می شود و آوازه خوبی هم دارد همواره تلاش میکند تا در مسئله کمک به محرومین به هر نحوی که می تواند فعالیت هایی را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شاید کمتر کسی باشد که اسم سید مهدی رحمتی دروازه بان خوش نام و ستاره فوتبال کشورمان را نشنیده باشد اما سید مهدی همواره سعی کرده در طول زندگی اش بعد از اینکه تبدیل به یک سلبریتی شده است فعالیت های خیر خواهانه ای را انجام دهد اما به دور از چشم ها و ریا کاری هایی که برخی از افراد مشهور انجام می دهند .

اخیرا سید مهدی رحمتی فعالیت هایی را در بخش های محرومیت زدایی و کمک به مستضعفان و قشر محروم جامعه آغاز کرده است که بخشی از فعالیت های وی را که برای آگاهی بخشی جامعه نیاز است منتشر می کنیم که تصور این نباشد که همه سلبریتی ها فقط خوش گذرانی می کنند و هیچ دغدغه ای برای مردم ندارند.






موسسه حضرت رقیه (س) که با حمایت مردمی و کمک های عموم مردم و خیرین چند سالی است که در راستای محرومیت زدایی در سراسر کشور فعالیت هایی را آغاز کرده است اخیرا همکاری را با سید مهدی رحمتی هم آغاز کرده است و از آنجایی هم که این بازیکن فوتبال کشورمان در امور خیریه بصورت خودجوش فعالیت هایی را دارد آغاز کرده است که بسیار هم تاثیر گذار بوده است.

فعالیت موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با سید مهدی رحمتی در باب جمعی آوری کمک های مردمی و همچنین سرکشی و کمک و همیاری شخص رحمتی با این موسسه در یاری رساندن به محرومین جامعه اصلی ترین کار این سلبریتی مشهور است که در این روزها صورت می گیرد.





این سلبریتی مشهور روحیه ای دارد که دغدغه حمایت از محرومین را دارد و سالهاست که خودش فعالیت هایی را کاملا ناشناس انجام داده است تا شاید قطره ای کوچک باشد و بتواند تشنه ای را سیراب کند .

برای انجام مصابحه در این خصوص وقتی را با سید مهدی رحمتی تنظیم کردیم که ویتی متوجه شد در خصوص این اقدامات است با تواضع و فروتنی انجا ماین مصاحبه را لغو کرد و خواستار این شد که این مسائل پخش نشود اما از آنجایی که باید در جامعه مردم مطلعه باشند که همه افراد سلبریتی یکسان نیستند و هستند در میان آنها که به دغهدغه های مردم توجه می کنند اجازه انتشار این گزارش از این باب را داد.

همان اندازه که باید ضعف های سلبریتی را برای آگاهی بخشی در جامعه مطرح کرد به همان اندازه هم اگر هر کدام از سلبریتی ها فعالیت های ارزشمندی را انجام می دهد باید به اطلاع عموم مرد رسانده شود .
انتهای پیام/
گالری عکس
http://enghelab-news.ir/4213
نظرات شما