صدرالساداتی با فریب و دروغ و تشویش اذهان عمومی آمد

مهدی صدرالساداتی که مدعی افشاگری فساد در فضای اینستاگرام است و توانسته برای خودش مخاطبانی جذب کند پس از آنکه مدتی در فضای مجازی ناپدید بود با یک دروغ سازی و جنجال سازی دوباره شروع به کار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سید مهدی صدرالساداتی در آخرین پست اینستاگرامی خود با انتشار مطالبی سراسر دروغ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را مورد هجمه خود قرار داده است تا دوباره بر سر زبان ها بیفتد .

عده ای خوش خیال و معاند با نظام هم با انتشار مطالب دروغ صدرالساداتی به صورت هماهنگ اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) را زیر سوال برده اند آن هم در زمانی که ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور مشغول محرومیت زدایی است و با همت و تلاش گسترده مشغول کار و تلاش است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نزدیک به دو سال است که اکثر پروژه های ساخت و ساز خودش را به اتمام رسانده و بیشتر مشغول فعالیت هایی است که محرومیت زدایی و اشتغال زایی می کند اما صدرالساداتی به دروغ این مطالب دشمن شاد کن را منتشر کرده است .

از قرار معلوم صدرالساداتی فقط می خواهد توانش را بر تخریب نهاد های منتسب به رهبری بگذارد چرا که اکثرا اقدامات دولتی که بیش از ۹۰درصد از توان کشور در اختیار دولت است را مورد نقد خودش قرار نمی دهد و میخواهد با تخریب و سیاه نمایی برای خودش در فضای مجازی شهرت طلبی کند و با بیان برخی مطالب نامشخص و دروغ برای خود مخاطب جذب کند.

صدرالساداتی مدتی قبل هم با پنهان شدن خود و برادرش برای دو روز و با خاموش کردن تلفن همراه خودشان جو رسانه ای ایجاد کردند تا بر سر زبان ها بی افتند و مطرح شوند که همان هم شد و توانستند برای مدتی سوژه رسانه ها بشوند.

صدرالساداتی در حالی این مسائل را مطرح می کند که  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مناطق محروم کشور بصورت شبانه روزی مشغول محرومیت زدایی است و در یکسال گذشته چندین هزار جهیزیه کامل عروس را به خانواده های محروم و مستضعف تقدیم کند .

تخریب نهاد های انقلابی و منتسب به رهبری هم مدت هاست که در دستور کار ضد انقلاب قرار دارد و در داخل و خارج هم عده ای آب آور سنگ آسیاب دشمن در این پروژه تخریب هستند.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/4211
نظرات شما