آه مردم مظلوم فلسطین دامن گیر سعید مولایی شد

سعید مولایی جودو کار حاشیه ساز ایرانی که به تازگی اقامت کشور مغولستان را گرفته بود آه مردم مظلوم فلسطین دامن گیرش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،‌سعید مولایی، جودوکار ایرانی که به تازگی تابعیت مغولستان گرفت تا بتواند در بازی‌های سهمیه ای چین شرکت کند، در همان دور نخست بازی‌ها، به حریف ایتالیایی‌‌اش باخت و حذف شد و این شکست مفتضحانه مولایی اه مردم مظلوم فلسطین است که به نوعی دامن گیر این جودوکار وطن فروش را گرفت.

سعید مولایی فکر میکرد که فرش قرمز برایش پهن کرده اند و همه دنیا سینه چاک پشت کردنش به کشورش شده است و به هر قیمتی سهمیه المپیک را کسب میکند و همه دنیا پشتش هستند اما با این شکست مفتضح مورد تمسخر همگان قرار گرفت و این نتیجه وطن فروشی و خیانت به کشورش است.  

 این آخرین شانس مولایی برای رسیدن  به المپیک بود که از دست داد و با این شکست در این مقطع مورد توجه کاربران زیادی در فضای مجازی قرار گرفته است و هرکس به نوعی او را مورد تمسخر قرار می دهد.

‌سعید مولایی در آخرین حضورش با حاشیه سازی برای ایران و پشت کردن به کشورش برای اینکه فدارسیون جودو ایران گفته بود که در مقابل جودو کار اسرائیل نباید مسابقه دهی به جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادی خواهی و مردانگی اما مولایی با پشت کردن به همه چیز و فکرهای پوچ و بی اساس و شاید فریب به کشورش هم خیانت کرد و به دامن دشمنان نظام و انقلاب اسلامی پناه برد که در چند مدت کوتاه آه مردم مظلوم فلسطین دامنش را گرفت .

مولایی هرگز فکرش را هم نمیکرد چنین مفتضحانه در این سری از مسابقات شکست بخورد اما این حکایت وطن فروشی است که نتیجه خیانت است و برخی ها فکر میکنند با چند مصاحبه و همراهی با ضد انقلاب خارج نشین به جایگاهی والا دست پیدا میکنند.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3997
نظرات شما