دلتنگی گوینده خبر صدا و سیما برای خواننده های قبل انقلاب

محمد رضا حیاتی مجری و گوینده خبر سازمان صدا و سیما دیشب در مصاحبه ای اعلام کرد که دلتنگ خواننده های قبل از انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،خواننده گان موسیقی که قبل از انقلاب اسلامی در ایران فعالیت میکردند هر کدام شان که اگر اقدامی بر علیه مردم و نظام و انقلابرنکرده باشند آزاد هستند که به ایران باز گردند اما ترس دارند که اجازه کار و فعالیت نخواهند داشت و از فضای داخلی ایران هم ترسی دارند که باعث شده سالهاست خارج از ایران زندگی کنند و فقط یک ترس در دل دارند که کاملا بیهوده است .

آن دسته از خوانندگانی که با ضد انقلاب و معاندین هم کاری داشته و دارند البته از این جمع جدا هستند و آنها باید سزای خیانت به ملت خود را پس بدهند و نمی توانند در ایران اسلامی فعالیتی بکنند اما آن دسته که فقط کار موسیقی کرده باشند اگر همین فردا صبح هم وارد ایران بشوند با محبوبیت اجتماعی که دارند هیچ کسی به آنها کاری ندارد اما خود آنها هم ترس آمدن دارند و هم اینکه نمی توانند فضای داخلی ایران را تحمل کنند و در ایران آزادی که در آمریکا و دیگر کشورها را دارا هستند ندارند.

محمد رضا حیاتی مجری و گوینده خبر صدا و سیما شب گذشته پس از تماشای فیلم مطرب با بازی پرویز پرستویی با دلتنگی فراوان مشتاق حضور خواننده گان قبل از انقلاب شد که چهل سال پیش از ایران رفته اند و در کشورهای مختلف زندگی میکنند و برای ایرانیان خارج از کشور به اجرای کنسرت می پردازند .

هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان برای حضور در جمع کنسرت های این خوانندگان به خارج از کشور سفر میکنند و چند صد میلیون دلار ارز از کشور خارج می کنند که برای چند ساعت در کنسرت های این خوانندگان در کشورهایی مثل ترکیه و امارات و حتی اربیل عراق شرکت کنند .

کنسرت های موسیقی در ایران بخصوص طیف جوان جامعه به دلیل اینکه جذابیت بالایی برای آنها دارد مشتاق حضور در آن هستند و هزینه های بسیار بالایی هم برای حضور در این برنامه ها میکنند .

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3996
نظرات شما