برنامه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات مشخص شد

با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این تیم در نقل و انتقالات زمستانی دو مهاجم خارجی جذب می‌کند و علی علیپور و علیرضا بیرانوند هم از جمع سرخپوشان جدا نخواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی و نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران، گمانه زنی ها درباره لیست خروج و ورود پرسپولیس و بازیکنان مدنظر گابریل کالدرون بیشتر می شود.

در حالی که گفته می شود علیرضا بیرانوند و علی علیپور در نیم فصل از پرسپولیس جدا می شوند، محمدحسن انصاریفرد این موضوع را رد می کند.

انصاریفرد در خصوص آخرین اقدام باشگاه برای نقل و انتقالات زمستانی گفت: برای نیم فصل سه بازیکن خوب به آقای کالدرون معرفی کردیم که رزومه خیلی خوبی داشتند. ایشان یک بازیکن را پسندید و اصرار داشت انجام شود ولی دو بازیکن دیگر را نپسندید.

وی تاکید کرد: یک بازیکن را هم خود آقای کالدرون معرفی کرد. با دو بازیکن دیگر هم در حال رایزنی هستیم و به نتایجی رسیده ایم. حداقل باید دو بازیکن در نیم فصل جایگزین کنیم که این دو بازیکن خارجی هستند. هر بازیکن دیگری هم بخواهد باید کالدرون به ما معرفی کند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چه تضمینی وجود دارد کالدرون دوباره همانند «جونیور براندائو» اعلام نکند این بازیکنان گزینه نهم یا دهمش بوده اند؟ گفت: دیگر فرصت اشتباه نداریم. این را واقف هستیم. باتوجه به حضور کریم باقری، افشین پیروانی و خودم که بازیکن بوده ام کار را پیش می بریم. خود آقای کالدرون هم می گوید بنشینیم و فنی صحبت کنیم. ان شاءالله اشتباه نخواهیم کرد. مشکل ما گلزنی است. علی علیپور هم سه فصل نشان داده که چه بازیکن خوبی است. ان شاءالله او به شرایط خوبش برسد.

انصاریفرد در پاسخ به این سئوال که بازیکن مدنظر برای کدام پست هستند؟ یادآور شد: دو مهاجم خارجی مدنظر داریم. علیپور می ماند. شرایط بهتر می شود.

وی درباره وضعیت علیرضا بیرانوند و پیشنهاد باشگاه گیمارش پرتغال تصریح کرد: بیرانوند هم هست. پیشنهاد گیمارش شایعه است. البته از وقتی من آمده ام و قبل از آن هم بیرانوند پیشنهادات زیادی دارد که مدیر برنامه هایش می گوید. هنوز به صورت رسمی چیزی به باشگاه نیامده است ولی بدون بیرانوند نمی توانیم.

«آیا اگر باشگاهی حاضر به پرداخت مبلغ ۷۰۰ هزار دلار برای آزادسازی بیرانوند شود پرسپولیس موافقت می کند؟» انصاریفرد در پاسخ به این سئوال گفت: حتی اگر ۲ میلیون دلار بدهند موافقت نمی کنیم. ما با بیرانوند توافق کردیم که تا آخر فصل از پرسپولیس نمی رود و حتی قراردادش را تمدید می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بازیکنان جداشده از این تیم هم تصریح کرد: فعلا لیست مازاد نداریم. کالدرون باید اعلام کند کدام بازیکن را نمی خواهد.

منبع: مهر


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3881
نظرات شما