مسئول انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم:

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی، فتنه دشمنان را خاموش کرد

مسئول انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه تصریح کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی حمایت از منویات رهبر انقلاب و امنیت و اقتدار، باعث تقویت نیروهای انقلابی و تضعیف قوای دشمنان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی طی سخنانی در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و هفتمین گردهمایی انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: لازم می دانم از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی حمایت از منویات رهبر انقلاب و امنیت و اقتدار تشکر و قدرانی کنم، این نوع حضور باعث تقویت نیروهای انقلابی و تضعیف قوای دشمنان می شود.

وی عنوان کرد: چند سالی است در حوزه مرکز علمی به عنوان انجمن های علمی حوزه شکل گرفته که متشکل از مراکز علمی است و یکی از این انجمن های حوزه، انجمن ارتباطات و تبلیغ است که از نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل شده است.

واعظ موسوی با بیان این که همیشه رفتار مبلغان اثرگذارتر از سخنان آنها بوده است، افزود: این روش سنت های علمای گذشته بوده و الان هم باید به این مسئله در کنار محتوای تبلیغ توجه کرد.

مسئول انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه با بیان این که در شرایط فعلی نباید به تبلیغ سنتی گذشته اکتفاء کرد؛ بلکه باید به انواع ابزار و متد تبلیغ مسلط هم بود، اظهار داشت: از جمله این متدها انگیزه، محتوا، روش بیان، مخاطب شناسی و... است.

وی با بیان این که این انجمن کار اعزام مبلغ را انجام نمی دهد بلکه رسالت اصلی اش، هم افزایی و هماهنگی اساتید و نخبگان تبلیغ است، عنوان کرد: هماهنگی و هم افزایی با حضور نخبگان وعالمان موفق تبلیغ، باعث اثر بخشی تبلیغ می شود و این امر در شرایط فعلی ضروری و لازم است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3775
نظرات شما