غیبت پررنگ دولتی‌ها در یوم الله سیزدهم آبان

انتظار آن بود که مسئولان دولتی نظیر روحانی، جهانگیری، ظریف و ... که این روزها گوی سبقت را از منتقدان خود در صحبت علیه آمریکا ربوده اند، حداقل در این مراسم برجسته ضدآمریکایی حاضر می شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،در تصاویر منتشر شده خبرگزاری های دولتی و غیر دولتی از راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان در تهران که از صبح امروز در مقابل لانه جاسوسی آغاز و تا حوالی ظهر ادامه داشت، غیبت مسئولان ارشد دولتی کاملا به چشم می آمد. انتظار آن بود که مسئولان دولتی نظیر روحانی، جهانگیری، ظریف و ... که این روزها گوی سبقت را از منتقدان خود در صحبت علیه آمریکا ربوده اند، حداقل در این مراسم برجسته ضدآمریکایی حاضر می شدند. چرا که به احتمال زیاد آن دسته از افرادی که در سال های ابتدایی دولت یازدهم توصیه هایی مبنی بر برگزاری کم رنگ یوم الله سیزدهم آبان به دلیل مذاکره با آمریکا و شکل گیری برجام را داشتند، امروز دیگر آن حسن ظن را ندارند؛ هرچند که اساسا این موضوعات ارتباطی با یکدیگر نداشته و ندارد.

البته باید گفت که حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز با حضور در یکی از مدارس زنگ ضداستکباری را به صدا در آورد و تصویری هم از جهانگیری در «آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت» منتشر شده است که در کنار یک طرح گرافیکی ضدآمریکایی صحبت می کند. صالحی هم به نیروگاه نطنز رفته بود و درباره گام چهارم کاهش تعهدات برجامی توضیحاتی داد.
 


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3715
نظرات شما