استقلال بهترین تیم ۵ هفته اخیر لیگ برتر/ شوک مثبت دربی ۹۰ به تیم استراماچونی

بررسی نتایج ۵ هفته اخیر لیگ برتر از هفته پنجم تا نهم مشخص می کند شاگردان آندره آ استراماچونی بهترین نتایج بین ۱۶ تیم لیگ برتری را کسب کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،استقلال در ۹ دیدار گذشته اش تنها دو بار طعم شکست را چشیده است که در هفته های اول و چهارم به ترتیب مقابل ماشین سازی تبریز و پرسپولیس بود. نتایج ۵ دیدار آخر لیگ برتر گواهی می دهد که استقلال بهترین تیم لیگ برتر از هفته پنجم تا نهم است.

استقلال پس از شکست در هفته چهارم در هفته پنجم یک تساوی مقابل ذوب آهن کسب کرد و پس از آن با ۴ برد متوالی ۱۳ امتیاز از ۵ دیدار گذشته اش دشت کرد تا جایگاه پانزدهمی اش در پایان هفته چهارم را با هفتمی در جدول عوض کند.

این تیم پس از تساوی با تیم منصوریان به ترتیب گل گهر سیرجان، سایپا، پارس جنوبی جم و تراکتور را با شکست بدرقه کرد تا از این حیث بین هر ۱۵ تیم دیگر لیگ برتری بهترین تیم ۵ هفته آخر لقب بگیرد.

پس از استقلال، سه تیم سپاهان، فولاد و صنعت نفت آبادان با بدست آوردن ۳ برد و ۲ تساوی و کسب ۱۱ امتیاز از این حیث پس از استقلال قرار می گیرند.

تیم پرسپولیس نیز در این ۵ هفته با دو برد، یک تساوی و ۲ باخت وضعیت مطلوبی نداشته و از ۱۵ امتیاز ممکن، تنها ۷ امتیاز (کمتر از نصف) را بدست آورده است!


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3686
نظرات شما