پروژه مرجع سازی از حجت الاسلام ها در قم؟!

چند مدتی است که در برخی از رسانه های خاص بخصوص در قم عده ای می کوشند تا برخی چهره هایی که برای خودشان در پی عنوان سازی از حجت الاسلام به مرجع هستند در بین مردم نفوذ کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،اخیرا بر اساس پیگیری های خبرنگار انقلاب نیوز برخی افراد خاص و با پشتوانه سیاسی و فرهنگی در تلاش هستند تا از برخی طلاب که هنوز شاگردی می کنند و به سطح عالی هم نرسیده اند در رسانه ها با عنوان و جایگاه مرجع عالیقدر از آنها یاد شود!

پیشنهاد هزینه های سنگین به رسانه ها برای این عنوان سازی ها هم در نوع خود جالب است که این عده خاص در تلاش هستند تا بتوانند از یک حجت الاسلام یک مرجع بسازند!

چهره های نزدیک به اصلاح طلبان بیشترین این افراد هستند که در تلاش اند برای خود در افکار عمومی از واژه "آیت الله" و مرجع استفاده کنند .

ارائه نظرات خاص و برخی اظهار نظرهای جذاب و خوش آب و رنگ به جوانان و جذب طیفی از آنها به سمت و سوی خود و فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی از شگردهای اصلی این افراد است که با حمایت برخی چهره های سیاسی اصلاح طلب هم همراه هستند.

این نوع اقدامات مدت هاست که در حال اجراست اما تا به حال به این شدت و گسترش در حال رشد نبوده است که با این حجم سنگین پول هایی از جاهای نا مشخص به خصوص به رسانه ها که البته برخی رسانه ها و سایتهای خبری هم این نوع پول ها را رد کرده اند و حاضر به این نوع کارها نشده اند ولی خب برخی از رسانه ها به دلیل مشکلات مالی فریب این افراد را خورده اند و دام آنهامتاسفانه افتاده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای از شهر قم به عنوان خواستگاه انقلاب یاد کردند و از حوزه علمیه قم هم به عنوان راهگشای انقلاب که باید با نخبه پروری و سالم سازی حوزه علمیه از برخی افراد که اهداف خاص غیر از خدمت به مردم و پشتوانه سیاسی و اهداف مسئله دار وارد حوزه میشوند برخورد کند .

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و همچنین شورای عالی حوزه های علمیه در این مورد ورود کرده اند که انتظار جدی است برای مقابله با این اهداف افراد معلوم الحال که برای تخریب چهره مراجع با این روش برنامه ریزی کرده اند برخورد کنند .
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3677
نظرات شما