دستاورد مهم رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نقطه‌زنی ‌توپ‌ها از دستاوردهای مهم رزمایش غیر مترقبه نزاجا بود، گفت: این رزمایش آزمونی برای یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» با تشریح دستاوردهای رزمایش غیر مترقبه نزاجا اظهار داشت: یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی به منظور ارتقای آمادگی رزمی، بالا بردن توان دفاعی، تحرک و جابحایی سریع یگان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این رزمایش حضور یافتند.

وی با اشاره به تغییر ساختار یگان‌های نیروی زمینی افزود: این رزمایش آزمون بسیار خوبی برای یگان‌های منطقه شمال غرب بود تا آمادگی دفاعی و سرعت عمل خود را در منطقه وسیعی به نمایش درآورند.

امیر نعمتی خاطرنشان کرد: امروز یگان‌های توپخانه نیروی زمینی ارتش به درجه‌ای از آمادگی دست یافته‌اند که اهداف مورد نظر را با شلیک حتی یک گلوله منهدم می‌سازند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نقطه‌زنی ‌توپ‌ها از دستاوردهای مهم رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی بود.

وی ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با خود اتکایی در طراحی و تولید تجهیزات و ادوات نظامی مورد نیاز به خودکفایی رسیده است و در مقابل هر نوع تهدید دشمنان متناسب با نوع تهدید، تجهیزات جدید را امتحان خواهد کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3649
نظرات شما