روایت خانم نماینده از افتخار آفرینی جدیدشان!/ فیفا به داد زنان رسید!

باید گفت که شکل‌گیری مطالبه گسترده از سطح جامعه ایران و رسیدن صدای جامعه زنان به فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) موجب شد تا این مساله به صورت رسمی حل و فصل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،طیبه سیاوشی، نماینده اصلاح طلب مردم تهران از افتخار آفرینی جدیدشان رونمایی کرده است. این نماینده مجلس گفته است: «کسانی که با طرح مباحثی حاشیه‌ای، حضور زنان در ورزشگاه‌ها را صرفا به خواست یک نهاد بین‌المللی مثل فیفا تقلیل می‌دهند به نظر من قدری بی‌انصافی می‌کنند».

عضو فراکسیون امید در ادامه گفته است: «در واقع باید گفت که شکل‌گیری مطالبه گسترده از سطح جامعه ایران و رسیدن صدای جامعه زنان به فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) موجب شد تا این مساله به صورت رسمی حل و فصل شود. طبیعتا بحث نظارتی فیفا در افزایش تعداد صندلی‌های اختصاص یافته به زنان موثر بوده است اما نباید از کوشش‌های داخلی در این باره غافل شویم. ما بارها ظرف سه سال و نیم گذشته در مجلس متذکر شدیم که این کار در تمام کشورهای اسلامی دارد، انجام می‌شود و نمی‌توان این حق را نادیده گرفت».

باید به ایشان و دیگر اصلاح طلبان تبریک گفت که به راحتی توانستند جایگاه موضوعات اصلی و فرعی جامعه را عوض کرده و به دروغ مسئله رفتن زنان به ورزشگاه را دغدغه «اکثریت» جامعه عنوان کنند. زشت‌تر آن است که سیاوشی مدعی شده که این صدای بلندشده زنان ایران بود که به گوش فیفا رسید و نه آنکه فیفا راسا برای حل مشکل زنان در ورزشگاه اقدام کند. به عبارت بهتر یعنی فیفا به داد زنان ایران رسید!

باید تاسف خورد که نمایندگانی از جنس سیاوشی بر صندلی های خدمت تکیه داده اند که حتی روزهای پایانی عمر خدمتی‌شان در مجلس را هم برای حل مشکلات مردم قدر نمی دانند و صرفا بازی سیاسی را در دستور کار دارند.

از جنس «سلشحوری» ها و «سیاوشی» ها زنانی مانند «ابتکار» هم در دولت هستند که به نام زنان برای موضوعات دست چندم به صورت ویژه تلاش می کنند.

باید از این افراد پرسید کی می‌خواهند به مشکلات واقعی زنان رسیدگی کنند؟
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3618
نظرات شما