پوست خربزه اصلاح‌طلبان برای آخرین سوءاستفاده از روحانی

از سوی دیگر باید گفت اصلاح‌طلبان بارها دولت روحانی را رحم اجاره‌ای خود توصیف کردند و تا توانستند هم از دولت، امتیازات اقتصادی و سیاسی و مدیریتی گرفتند و هم دولت را برای پیشبرد نقشه‌های رادیکال خود به انحراف کشاندند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حسین انصاری‌راد (رئیس کمیسیون حقوقی در مجلس ششم) گفته است: دولت حسن روحانی ضعف خود را نشان داده است و به قول‌ها و وعده‌هایی که به مردم داد عمل نکرد. اگر من به جای روحانی بودم و نمی‌توانستم به وعده‌های خود عمل کنم، استعفا می‌دادم. به مردم هم صریح و شفاف موانع را اعلام می‌کردم. اما متاسفانه آقایان این‌طور نیستند و محکم به کرسی قدرت چسبیده‌اند و در عین حال پاسخ درستی هم به مردم نمی‌دهند. نتیجه این رفتار هم این است که مردم از انتخابات ناامید می‌شوند. از ابتدای انقلاب تا به امروز ما چنین وضعیتی نداشتیم که مردم این مقدار از انتخابات ملول باشند.
 
وی افزود: من یک بار در مجلس ششم در مرحله‌ای که احساس کردم کاری از دستم برنمی‌آید استعفا دادم و دلیل آن را هم برای مردم بیان کردم. روحانی باید وعده‌هایی را که داد عمل می‌کرد، اما وقتی به هر دلیلی نتوانست به وعده‌های خود عمل کند باید به مردم می‌گفت می‌خواستم این مطالبه شما را محقق کنم اما به این دلایل نتوانستم. یک شخصیت مسئول و مسئولیت‌شناس این‌طور عمل می‌کند. عملکرد ایشان باعث شده است مردم به اصلاح‌طلبی که فردا در انتخابات کاندیدا شود و به آنان وعده دهد، اعتماد نداشته باشند.
 
سخنان این عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم در حالی است که همان «مردم» مورد ادعای وی، برای استعفا و تحصن هم‌طیفانش در مجلس ششم هیچ اعتنایی نکردند چرا که افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی را مصداق بارز سیاسی‌کاری و بی‌اعتنایی به اولویت‌های زندگی خود می‌یافتند همین‌ها در مجلس، طرح مطالبات اقتصادی را همراهی با لشکر قابلمه به دست‌های جناح راست خوانده و حتی با رد مهار قیمت‌ها گفته بودند اگر مرگ موش را هم مجانی توزیع کنید، مردم برایش صف می‌کشند.
 
از سوی دیگر باید گفت اصلاح‌طلبان بارها دولت روحانی را رحم اجاره‌ای خود توصیف کردند و تا توانستند هم از دولت، امتیازات اقتصادی و سیاسی و مدیریتی گرفتند و هم دولت را برای پیشبرد نقشه‌های رادیکال خود به انحراف کشاندند تا موجبات نارضایتی مردم از نظام را فراهم کنند. اما حالا که باید به مردم درباره سوءمدیریت و معطل کردن ظرفیت‌های بزرگ پاسخگو باشند، از روحانی می‌خواهند آخرین نقش را ایفا کند و در جذب آنها و در اقدامی انتحاری، استعفا بدهد یا با ادعای فقدان اختیار مظلوم‌نمایی کند تا آنها  بتوانند موج‌سواری کنند و از چنگ مطالبه افکار عمومی برای پاسخگویی بگریزند.
 

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3599
نظرات شما