بهانه استراماچونی از همین حالا مشخص است

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره شرایط باشگاه استقلال و ایرادهای مدیریتی این باشگاه، انتقادهایی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،استقلال با استراماچونی قرار است لیگ برتر نوزدهم را استارت بزند. این تیم تغییرات زیادی هم در لیست بازیکنانش داشت و حالا امیدوار است که با یک مربی ایتالیایی به دوران ناکامی چند ساله خود در رسیدن به قهرمانی پایان دهد. حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره وضعیت فعلی این تیم به سوالات پاسخ می دهد.

استقلال با استراماچونی متحول می شود؟
اگر کشتی، تنیس روی میز یا به‌طور کلی ورزش انفرادی بود، می‌شد گفت با حضور استراماچونی شاهد تغییراتی خواهیم بود، اما فوتبال ورزش تیمی است و به ۲۲ بازیکن نیاز است و باید به شناخت کافی رسید. اگر در چند بازی این مربی نتیجه نگیرد، می‌گوید که بازیکنان را نمی‌شناختم. نمی‌توان از مربی‌ای که قراردادش برای یک یا دو فصل است، انتظار برنامه‌ریزی درستی داشته باشید و یک مربی حداقل به سه فصل نیاز دارد. اگر به دوران تاج برگردیم، می‌بینیم که قراردادها با رایکوف سه و پنج ساله بود تا روی آکادمی باشگاه اشراف کافی پیدا کند و آینده‌نگری کند و برای مثال اگر خسرو حیدری خداحافظی کرد، جایگزین او از آکادمی وارد تیم شود. اگر برانکو این جا آمد، از قبل شناخت داشت، و هر کدام از مربی‌هایی که در ایران جابه‌جا می‌شوند از فوتبال ایران شناخت دارند ولی استراماچونی نسبت به استقلال شناختی ندارد و اگر نتیجه نگیرد، بهانه‌اش قطعا همین نداشتن شناخت خواهد بود.

 

شما به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شماره ده‌های باشگاه استقلال، نسبت به اینکه این شماره به مهدی قائدی رسیده چه نظری دارید؟
این چیزهایی که در این درمورد بایگانی شماره‌ها می‌شنویم، فقط مربوط به ایران است ولی انتخاب شماره می‌توانست باتوجه به پست باشد، مثلا قائدی نمی‌تواند به‌عنوان مهاجمی که دائما جابه‌جا می‌شود بازی کند و در پست شماره ده بازی کند. قطعا قائدی بازیکن خوبی است و باید به خودش از لحاظ جسمی و قدرت‌بدنی کمک کند تا از سی بازی لیگ در بیست بازی حاضر شود و بازی کند و امیدوارم که موفق شود.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3528
نظرات شما