اعتراض جالب ستاره فوتبال بانوان به تبرئه رونالدو از اتهام تعرض

ستاره فوتبال بانوان نسبت به حکم صادر شده درباره ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس اعتراض کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،الکس مورگان، ستاره تیم فوتبال بانوان آمریکا  به طور غیرمستقیم اعتراض خود نسبت به حکم دادستانی لاس وگاس در مورد کریس رونالدو را ابراز کرد.

کریستیانو رونالدو به تعرض به  یک زن آمریکایی در لاس وگاس متهم شد. اشپیگل طی ۲  سال اخیر روی این موضوع تاکید داشت تا اینکه سرانجام دادستانی لاس وگاس رسماً پرونده رونالدو را مختومه و فوق ستاره پرتغالی را بی‌گناه  اعلام کرد. اتهامات وارد شده به رونالدو اثبات نشد تا محکومیتی برای او درنظر گرفته نشود.

دقیقا بعد از اعلام حکم دادستانی لاس وگاس، الکس مورگان ستاره ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال زنان آمریکا، مقاله ای از وبسایت vice را در مورد رونالدو به اشتراک گذاشت.

عنوان این مقاله «رونالدو، نماد فساد در ورزش» است. در این مقاله به انتقاد از رونالدو پرداخته شده و رفتار او به عنوان یک انسان در خارج از زمین فوتبال به نقد کشیده شده است. همچنین در آن به بخشی از صحبت‌های کاترین مایورگا، (زنی که مدعی است مورد آزار و اذیت رونالدو قرار گرفته) اشاره شده است.

الکس مورگان با به اشتراک گذاشتن این مقاله به نوعی اعتراض خود نسبت به تبرئه شدن رونالدو از اتهام تعرض در لاس وگاس را بیان کرد. 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3490
نظرات شما