دفاع از حجاب کار اساسی می خواهد نه بزرگ کردن پولی نژاد ها

در طی 25 سال گذشته مقوله فرهنگ، خانواده و به تبع حجاب واقعا مغفول واقع شده، که وضعیت به اینجا رسیده است که امروز در جامعه چنین وضعیتی را شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،طی 25 سال گذشته مقوله فرهنگ، خانواده و به تبع اون حجاب واقعا مغفول واقع شده، که وضعیت به اینجا رسیده است و متاسفانه الان‌ هم از موضوع خانواده وفرهنگ غافلیم مثلا در موضوع خانواده، اگه نگاهی به سن ازدواج و آمار طلاق در خانواده‌ها بی اندازیم متوجه این قضیه می شویم.

مسئله ای که الان مهم است موضوع حجاب هست که از زیرمجموعه‌های فرهنگه که البته موضوع مهمیه، ولی متاسفانه به این موضوع هم بدون چارچوب و مبنا پرداخته میشه وگهگاه کارهای احساسی وسطحی از توش درمیاد که چه بسا اثر عکس هم دارد.

اینکه ما بنشینیم و فعالیت‌های فرهنگی رو با مطالب مصیح علینژاد و نظیر اون هماهنگ کنیم و بخوایم مثلا توی دهن اونا بزنیم و مسأله حجاب رو به جنگ و جدال تبدیل کنیم، دیگه از توش چیزی درنمیاد.اتفاقا مصیح و اربابانش همین دعوا و کشمکش و انشقاق بین مردم رو میخوان. چون اتحاد و همدلی مردم پیشرفت میاورد.

اگر خواستید حال مصیح رو بگیری، یعنی اون داره تورو مدیریت میکنه وقتی در قضیه اخیر پلیس، با یه کلیپ مصیح اون جو راه افتاد، و درنهایت دو پلیس اخراج شدن، یعنی مصیح داره مارو مدیریت میکنه متاسفانه!

همه حرف این است رها کنید این مسیح پولی نژاد بشینیم خودمون کار اساسی درزمینه فرهنگ پوشش انجام بدیم که جریان ایجاد کنه، اون موقع امثال مصیح درصدد جواب دادن به ما بربیان وقتی نشستیم و حالت تدافعی داریم و همش درحال جواب دادنیم و از جانب ضعف عمل می‌کنیم وقت نمی کنیم کار اساسی فرهنگی انجام بدیم.

مصیح علی نژاد و دارودسته‌ش رو کی بزرگ کرد؟ توجه ما حرص خوردن‌های ما. فحش و دادوبیداد ما نسبت به مطالب و مواضعش روز به روز بزرگتر شد این دادوقال ما باعث شد فالوورای اینستاگرامش از 100هزار تا برسه به 2.5میلیون قدرت رسانه‌ایش رو افزایش دادیم.

درحالیکه نابودی امثال مصیح، در عدم توجه بهشون هست خودبخود محو میشن عدم توجهی که از اون‌طرف کار قوی فرهنگی هم انجام بشه نه عدم توجه منفعلانه.

یکی دوسال پیش کسی که که قبلا هم رئیس جمهور بود شروع کرد نامه نوشتن به رهبری میخواست جو روانی بوجود بیاره ولی رهبری خیلی هوشمندانه اصلا نه جواب داد نه توجهی، نه دعوتی نه هیچی. تموم شد و رفت بعضی ها را باید اینطوری باعدم توجه محو کرد نباید تو بازیشون گرفتار شد.

تجمع حجاب و عفاف هم در راستای همون جنگ و جدال و انشقاق بین مردم ایرانه که آمریکا و مصیح دنبالش هستن که از سال قبل باب شده است و سال گذشته خیلی از فعالان فرهنگی از این تجمع حمایت کردن ولی امسال نه!

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3385
نظرات شما