استقلال درگیر بچه‌بازی!

اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می‌دهد معمولا منحصربه‌فرد است و مشابه آن را در کشورهای دیگر پیدا نمی‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،فقط اینجاست که ممکن است یک لیدر به چنان قدرتی برسد که در سیاست‌های باشگاه تاثیرگذار باشد و هر چقدر مدیران تغییر کنند او از جایش تکان نخورد! فقط اینجاست که معاونان باشگاه از مدیرعامل قدرت بیشتری دارند و هر روز نیز در رسانه‌ها مشغول مصاحبه هستند. درباره اعضای ثابت و بی‌تاثیر در هیات‌مدیره باشگاه‌ها نیز به‌قدر کافی نوشته شده است. افرادی همیشه در مهم‌ترین باشگاه‌های فوتبال ما بوده و هستند که فرقی ندارد سمتی داشته باشند یا نه؛ تحت‌عنوان مشاور، مدیر روابط‌عمومی، نزدیکان باشگاه یا هر عنوان دیگر کنار تیم و بازیکنان و مربیان هستند و کسی هم نمی‌داند از کجا آمده‌اند، به کجا وصلند و چرا تا این حد نفوذ دارند. یکی از آنها سال‌هاست نامش با استقلال گره خورده و پیش از این با عناوینی همچون «م–ب» یا بچه (به خاطر سن پایین) معرفی می‌شد، اما اخیرا در محفلی شبیه به نشست خبری دست به افشاگری درخصوص اتفاقات سال‌های اخیر استقلال زده و تیمی را که با رفتن شفر و آمدن استراماچونی امید به بهبود اوضاع دارد، به حاشیه برده. ناگفته نماند او از دوستان نزدیک فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی نیز به شمار می‌رود!

 

اینکه اظهارات مطرح‌شده چقدر صحت دارد، چندان مورد بحث نیست. بررسی اظهارات وی سوالاتی را به‌همراه دارد.

 

«خسرو حیدری وقتی قرارداد سه‌ساله بست، اسم من را نیاورد، اما وقتی به خاطر عملکرد ضعیف خود کنار رفت، من مقصر شدم.» عقد قرارداد سه‌ساله باشگاه با دو بازیکن مسن یعنی مهدی رحمتی و خسرو حیدری اتفاق عجیبی بود. همان زمان عنوان شد فردی با نفوذ خود توانسته چنین قراردادی را برای این بازیکنان منعقد کند. آیا بین این خبر و اظهارنظر اخیر فرد حاشیه‌ساز ارتباطی وجود دارد؟

«خسرو یادش نیست برای خریدن خانه ۵۰۰ میلیون‌تومان از من قرض گرفت و موقع پس‌دادن این پول، گفت برو طلب من را از باشگاه جای طلب خودت بگیر که قبول نکردم و از او شکایت کردم.» البته در نگاه اول جای سوال دارد که چرا باید فردی با این سن و سال 500 میلیون‌تومان به یک بازیکن سرشناس پول قرض بدهد، اما حقیقت آن است که افراد بسیاری تحت‌عنوان آقازاده یا عناوینی این‌چنین با وجود سن پایین دسترسی به منابع مالی هنگفتی دارند و شاید نباید در این خصوص سوالی مطرح شود!



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3383
نظرات شما