جاهلیت مدرن ؛ میلیون ها تومان خرج نگهداری سگ های خانگی مرفهین بی درد

تب نگهداری از سگ در بین یک عده مرفه بی درد و خوش گذران چند سالی است که در حال گسترش روز افزون است و با تبلیغات گسترده شبانه روزی شبکه های ماهواره ای درصدد القای این بی فرهنگی در بین خانواده های ایرانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،در تهران و برخی دیگر از استان ها اخیرا مراکزی راه اندازی شده است که برای نگهداری سگ های خانگی فعالیت می کنند که در طول یک ماه نگهداری یک سگ خانگی چندین میلیون تومان میشود که با این اوضاع بد اقتصادی مردم در این سالها یک عده برای نگهداری سگ شان چند میلیون تومان در ماه خرج می کنند.

جاهلیت مدرن، را میتوان عنوان خوبی برای این افراد انتخاب کرد که برای هر مسئله ای سینه چاک میشوند اما خودشان برای نگهداری یک سگ چند میلیون تومان در ماه خرج میکنند .

از شستشو و آرایش کردن و لاک زدن و لباس پوشاندن و خوراندن غذا به سگ ها در این مراکز نگهداری که با عنوان مهد و یا هتل از آنها نام برده میشود یک نوع بی احترامی به انسانیت است که از این نوع القاب بهره می برند اما این جاهلان مدرن با تفکر غربی شان هیچ محدوده ای برای خود نمی دانند .

در کلیپ زیر شما عزیزان مشاهده می کنید که در یکی از کلیپهای تبلیغاتی یکی از این مراکز نگهداری سگ ها به چه نوعی تشویق و ترغیب میکنند که مردم سگ نگهداری کنند هم از این راه پول های هنگفتی قسمت شان میشود هم اینکه بی فرهنگی و این جاهلیت مدرن را در بین جامعه ایرانی گسنرش می دهند.

 
انتهای پیام/
گالری فیلم
http://enghelab-news.ir/3289
نظرات شما