حشمت علوی، فعال رسانه‌ای که وجود خارجی ندارد +عکس

پایگاه خبری اینترسپت در گزارشی اعلام کرد که حشمت علوی، که با نام فعال حقوق بشری شناخته می شود، شخص واقعی نیست و یک شخصیت مجازی ساخته دست منافقین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،پایگاه خبری اینترسپت در مطلبی اعلام کرد که فردی به نام حشمت علوی که یک فعال، توئیتری در حوزه حقوق بشر است، وجود خارجی ندارد.

حشمت علوی برای بسیاری از فعالان توییتری نامی آشناست، وی یک تحلیلگر حامی جنگ و تحریم است که مقالات زیادی را منتشر کرده و در توئیتر فعال است.

اکنون مشخص شده است که چنین فردی وجود خارجی ندارد و در حقیقت گروهی از منافقین در آلبانی در حال مدیریت این حساب کاربری هستند.

یکی از افرادی که عدم وجود حشمت علوی را اعلام کرده است، گفت: حشمت علوی یک شخصیت ساخته شده توسط تیم سیاسی، منافقین است. آنها هر چه را که توسط فرماندهان گفته می‌شود، می‌نویسند و از این نام برای قرار دادن مقالات در رسانه‌ها استفاده می‌کنند. چنین شخصی وجود ندارد و واقعی نبوده است.

در طول سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ با اسم حشمت علوی بیش از ۶۰ مقاله در فوربس منتشر شده و حتی کاخ سفید نیز در پاسخ به خبرنگاران به گزارش‌های این فرد تقلبی استناد کرده است.

علوی که در سایت فوربس به عنوان یک فعال ایرانی برابری حقوقی معرفی شده است، چندین مقاله در سالهای گذشته درمورد ایران در سایت‌هایی همچون هیل، دیلی کالر، فدرالیست، العربیه و.. منتشر کرده است.

گفتنی است که پایگاه اینترسپت از نشریاتی که مقاله‌های این فرد جعلی را منتشر کرده اند سوال کرده است و آنها در پاسخ گفته اند اطلاعی از جعلی بودن او نداشته اند.

نکته جالب توجه در خصوص یکی از این نشریات نشریه آمریکایی هیل، است، این است که در حال حاضر این سایت یک کمپین تبلیغاتی ۱۰ هفته‌ای را برای مجاهدین آغاز کرده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3207
نظرات شما