زایمان سلبریتی ها در خارج از کشور با ادعای آریایی بودن

چند سالی است که تب زایمان زنان سلبریتی در خارج از کشور بالا گرفته است و هر از چندی خبر زایمان یکی از زنان بازیگر و یا همسر بازیگران و خواننده گان و... در رسانه های منتشر می شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سلبریتی ها و بخصوص بازیگران بصورت جداگانه چند سالی است که اخبار زایمان آنها در کشورهای خارجی بخصوص غربی منتشر می شود که در نوع خودش یک نوع وطن فروشی است و توهین به مردم که در هیچ کشوری این مورد دیده نمی شود اما نکته جالب این قضیه این است که این سلبریتی ها مدعی این هستند که آریایی هستند!

گرفتن ویزا و اقامت کشورهای غربی آنقدر برای سلبریتی ها اهمیت دارد که هر برای گرفتنش دست به هر کاری می زنند تا بتوانند پاسپورت یکی از کشورهای غربی را بگیرند و بشوند خارج نشین و دم از آریایی بودن و ایرانی بودن هم بزنند و برای مردم نسخه بپیچند!

از مهناز افشار گرفته تا ترانه علیدوستی و ... و حالا هم نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر سینما و تلوزیون که در کانادا به سر میبرند تا بتوانند فرزند خود را در این کشور به دنیا بیاورند و اقامت این کشور را هم بگیرند اما به چه قیمتی به قیمت فروختن وطن!

همه دنیا مردم آزاد هستند تا اقامت کشورهای دیگر و هرجایی که دوست دارند برای زندگی را خودشان انتخاب کنند و هیچ مشکلی هم ندارند اما این افراد به قول خودشان سلبریتی ایرانی که رگ گردنشان برای هر چیزی باد میکند و خودشان را آریایی معرفی میکنند و دایه مهربان تر از مادر هستند و دائما به خودشان را همراه و همسو با مردم معرفی میکنند پس نباید برای یک مهر و یک ویزا و اقامت کشور خودشان را بفروشند .

سلبریتی های ایرانی با همه جای دنیا فرق دارند چر که در همه جای دنیا افراد مشهور هر کشوری به هیچ وجه حاضر نیستند کشور خودشان را رها کرده و برای یک اقامت و مسائیل دیگر فرزند خودشان را در کشور دیگری به دنیا بیاورند تا تبعه آن کشور محسوب شوند و کشور و مردم خودشان را بفروشند.

زایمان این سلبریتی های ایرانی همراه با فخر فروشی به مردم و نشان دادن زندگی های به قول معروف لاچری شان در خارج از کشور که با پول های همین مردم جیب هایشان پر شده است توهین به مردم است .


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3181
نظرات شما