مدیر دارالقران علامه طباطبایی(ره):

ریشه بسیاری از مشکلات کشور ، حضور مدیران تکنوکرات و غیر حزب اللهی است

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) تصریح کرد: وجود و فعالیت مدیران غیر حزب اللهی و تکنوکرات، ریشه و دلیل بسیاری از مشکلات امروز کشور به خصوص در زمینه نابسامانی های اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مرتضی نجفی قدسی شب گذشته طی سخنانی در ضیافت افطاری و مراسم تقدیر از خانواده های شهدای مدافع حرم که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان کشور حاوی نکات بسیار مهمی است که همه ما باید از آن رهنمون بگیریم.

وی افزود: رهبری در پایان این بیانات خطاب به جوانان تاکیدات پر معنا و مفهومی را بیان می‌کنند و می‌فرمایند«اگر چنانچه انشاءالله شما جوانان با این حرکت ها بتوانید پیش روید و زمینه را برای روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب اللهی آماده کنید بنده معتقدم که بسیاری از نگرانی ها و دغدغه های شما پایان خواهد یافت؛ گرچه این دغدغه ها و غصه ها فقط برای شما نیست».

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با تاکید براینکه با توجه به سخنان رهبری دولت جوان و حزب اللهی نیاز آینده کشور است یادآور شد: دردها و مصیبت‌ها و به هم ریختگی اقتصادی امروز در کشور ما به این دلیل است که مدیران ما آنگونه که باید حزب اللهی نیستند و بسیاری از آنان تکنوکرات و در خوشبینانه ترین شکل متخصص غیرمتعهد هستند گرچه در بسیاری از موارد متخصص هم نیستند.

نجفی قدسی با بیان اینکه جوان حزب اللهی متعهد مورد تاکید رهبری است، افزود: اگر چهره‌های پاکی مانند حججی‌ها در عرصه خدمت وارد شوند مشکلات کشور برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: در یک برهه ابتدای انقلاب اینگونه افراد انقلابی و متعهد در راس امور بودند اما پس از آن این قضیه کمرنگ شد و گاهی شاهد بودیم که افرادی جزء کارگزاران نظام شدند که سنخیتی با انقلاب و نظام اسلامی ما نداشته و ندارند که وضعیت نابسامان اقتصادی و سیاسی امروز ما هم ناشی از چنین کارگزارانی است.

نجفی قدسی همچنین گفت: رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان بر این نکته تاکید داشتند که مشکلی در ساختار و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی نیست و مشکل را از سوی کارگزارها می‌بینند و این کارگزاران هستند که کوتاهی دارند، سلایق گوناگون دارند، ناتوانی هایی دارند، کمبودهایی دارند و نتیجه این می‌شود که گاهی در حرکت اشتباه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب مشکل اصلی کشور را سوء مدیریت و عدم تعهد کارگزاران می‌دانند که نمونه آن آقایی است که 37 سال سمت های متعددی در نظام داشت و هشت سال هم مسؤولیت وزارت آموزش و پرورش کشور را عهده دار بود و اخیرا شاهد بودیم که چه رفتاری با خانواده خود کرد و ناجوانمردانه همسرش را به قتل رساند و هم اکنون به عنوان یک قاتل به گوشه زندان رفت و این موضوع به عنوان یک فاجعه در کشور ما رخ داد و ماهیت بسیاری از تکنوکرات‌ها که اخلاق و تعهد را ملتزم نیستند همینگونه است.

 وی ادامه داد: این افراد لیبرالیسم را سال‌ها در آموزش و پرورش کشور نهادینه کردند و عده ای نااهل مصادر امور را به دست گرفتند و کار به جایی رسیده است که امروز رهبر انقلاب آرزوی دولت جوان حزب اللهی دارند بنابر این باید زمینه برای روی کار آمدن یک دولت جوان حزب اللهی متعهد و متخصص مهیا شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۴۰ دانش آموز ممتاز فرزند شهدای مدافع حرم تجلیل شد و آنان هدایای خود را از دست آیت الله حسینی بوشهری دریافت کردند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3086
نظرات شما