آرایش جنگی بگیرید آقایان مسئول!گوش به فرمان رهبری باشید

آرایش جنگی بگیرید،یعنی دیده بان بصیر انقلاب،که در نا امن ترین منطقه زمین،امن ترین کشور جهان را ایجاد کرده و در سیاست و کاردانی شهره است دارد صف آرایی و تجهیز دشمن سفاک را میبیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،آرایش جنگی بگیرید،یعنی دیده بان بصیر انقلاب،که در نا امن ترین منطقه زمین،امن ترین کشور جهان را ایجاد کرده و در سیاست و کاردانی شهره است،دارد صف آرایی و تجهیز دشمن سفاک را میبیند و میداند اگر در روز روشن،نه فقط به نیرو های مسلح بلکه به تمام مردم نگوید آرایش جنگی بگیرید،صهیونیستهای خونخوار چنان انتقام۴۰ سال شکست خود و آمریکای جهان خوار چنان انتقام آن۷ تریلیون دلار را خواهند گرفت که تا ابد داستان اصلی کتاب های تاریخ خواهیم شد.

همان او که سالها قبل از سزارین داعش در شامات گفته بود دارم میبینم دهانهای با حقد و غضب گشوده شده و دندانهای با غیظ به هم فشرده شده علیه انقلاب و ....

آرایش جنگی بگیرید، یعنی بدانیم تمام آنهایی که چهل سال تحریم انتخابات را تجویز میکردند،در ۹۲ پای کار آمدند انگشت جوهری کردند تا دولتی را ابقا کنند که در روز روشن رآکتور اتمی را پر از بتن کند،بودجه دفاعی را کم کند ارزش پول ملی را له کند تا کار ناتمام اصلاحات در ۸۸ را تمام کند.

آرایش جنگی یعنی بدانیم آنها که در ۸۸ فرمانده میدان بودند و نهایت بلندگو در دست داشتند و از دیوار پایگاه بسیج بالا میرفتند حالا مدیر کل و وزیر اند و وزارتخانه در ید دارند.

آرایش جنگی یعنی بدانیم بودجه نظامی عربستان برای اولین بار از ابرقدرت بلوک شرق یعنی روسیه پیشی گرفته و یعنی بدانیم تجهیز ۱۱۰ میلیارد دلاری سعودی با مهلک ترین بمب های هدایت شونده و موشک های برد بلند دانگ فنگ برد۳۰۰۰کیلومتر، برای زدن تهران!برای زدن زیرساخت‌ها در عسلویه و خوزستان!

آرایش جنگی یعنی در مخوف ترین نوع جنگها به نام جنگ ارزی،تمام ارکان حکومتی آمریکا،فدرال رزرو ،خزانه داری،وزارت خارجه،سیا و پنتاگون پای کار آمدند تا ارزش پول ملی مثل خرمشهر سقوط کند،یعنی شدید ترین تحریم هایی که بشر به چشم دیده در فدرال رزرو.یعنی زدن پیج های پیشرو در اینیستاگرام با NSA،یعنی ترور کور به سبک دهه ۶۰ اما اینبار نه در خیابان،بلکه با اکانت های فیک کف فضای سایبر.

آرایش جنگی یعنی۲۰۰۶به حزب الله به عنوان ارتش نیابتی ایران حمله کردند،سوریه به عنوان بازو،خون رسانی کرد، داعش را در پروژه لانه زنبور،در سیا برای زدن بازوی ایران ایجاد کردند،بدن مستقیم وارد عمل شد،حالا به این نتجیه رسیده اند که باید بدن اصلی را بزنند.

یعنی بدانیم نابودی بازدارنگی اتمی،خروج آمریکا از برجام،تروریست اعلام کردن سپاه،از خارج و ندادن بودجه در داخل،جنگ یمن،ناتو عربی،حوادث لیبی،حتی کودتا در ونزوئلا برای جایگزینی نفت ایران همه و همه برای بیدار شدن ملت ایران و گرفتن آرایش جنگی کافی است.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2784
نظرات شما