کشف بیش از 14 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از 14 هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک هفته گذشته توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشالله جان‌نثار گفت: درراستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف بیش از 14 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق و مستمر و همچنین تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند، بیش از 14 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 780 میلیون و 340 هزار ریال را طی هفته گذشته کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر جلوگیری از خروج سرمایه ملی و مردمی کشور، اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها 14 هزار و 188 لیتر سوخت قاچاق را کشف کرده، ضمن تشکیل پرونده ،متخلفین را تحویل مراجع قضایی دهند.

جان‌نثار با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی، گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نمی‌دهیم تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزها انتقال بدهند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2614
کلیدواژه: لیتر قاچاق سوخت
نظرات شما