برانکو: در ثانیه های ‌آخر داور نگذاشت ما کار کنیم/ از نظر آماری برتر از سپاهان بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبلا هم گفتم نبرد برای قهرمانی تا آخرین ثانیه و ‌آخرین سوت داور ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،برانکو  بعد از تساوی بدون گل مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: فضای بسیار باشکوهی در ورزشگاه حاکم بود. واقعا از هواداران مان تشکر می‌کنم که از دقیقه اول تا دقیقه ۹۰ تشویقمان کردند اما ظاهرا یکی از هواداران ما سکته کرده که در حال احیای او در آن بالا هستند.

* اتفاقات زیادی رخ داد که نمی شود به سادگی در موردش نظر داد

وی افزود: اتفاقات زیادی رخ داد که نمی شود به سادگی در موردش نظر داد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که برای بردن آمده بودند و در کنار این هواداران تلاش کردند. قبلا هم گفتم نبرد برای قهرمانی تا آخرین ثانیه و ‌آخرین سوت داور ادامه خواهد داشت.

* در آخر همه ما شاد خواهیم بود

وی افزود: بازیکنانم نشان دادند که خستگی ناپذیرند و در هر سه جام قدرتمند حاضر می شوند و مطمئنم که در آخر همه ما شاد خواهیم بود.

* سکوها مربوط  به تماشاگران است نه ما و بازیکنان
سرمربی پرسپولیس در مورد جو ملتهب سکوها و اینکه این جو چقدر روی روند پرسپولیس تاثیرگذار بود، گفت: این اتفاق ها زیاد در ورزشگاه ها رخ می دهد. مربوط به مسایل تماشاگران است و نه ما و بازیکنان مان. بازیکنان ما تا دقیقه ۹۰ تمرکزشان را حفظ کردند.

* از نظر آماری برتر از سپاهان بودیم 

برانکو در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس به نظر می رسد خسته بودند و در آخر مسابقه هم اتفاقاتی رخ داد گفت: از نظر آماری برتر از سپاهان بودیم و راضی هستم. ۶۰ درصد مالکیت توپ داشتیم . سپاهان خیلی خوب دفاع کرد. ایرادی نمی توانم از بازیکنانم بگیرم. سپاهان تیم دوم جدول بود و نمی شد چندین فرصت روی دروازه اش ایجاد کنیم من بخاطر یک سری جزئیات عصبانی بودم بخصوص در ثانیه های ‌آخر که داور کار را تمام کرد و نگذاشت ما کار کنیم. نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه گرفت و نیمه دوم که باید ۱۰ دقیقه وقت می گرفت فقط سه دقیقه وقت گرفت من آنقدر در فوتبال بوده ام که خیلی چیزها را بدانم.

* تیمی در ایران هست که‌ آقای گلش را روی نیمکت بگذارد؟!

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مهاجمان این تیم مثل علیپور همچنان فرصت سوزی می کنند گفت: علیپور بهترین گلزن لیگ است. نمی دانم تیمی در ایران هست که‌ آقای گلش را روی نیمکت بگذارد؟!شریفی بازیکن بال است و مهاجم نوک و مثل علیپور نیست همینطور ترابی.

*ما فقط مشغول بازی و بازی هستیم بقیه به خودشان رجوع کنند

برانکو در مورد تنش بین هواداران و اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس ، ‌گفت: این سوال مربوط به بنده نمی شود و پرسپولیس هر کاری کرده در زمین انجام داده و محترمانه بوده، طبق آمار بیشتر از همه پرسپولیس از داوری ضرر کرده براساس آمار تلویزیون و صحبت های کارشناسان ، ما فقط مشغول بازی و بازی هستیم بقیه به خودشان رجوع کنند.

* صحبت های مدیر رسانه ای پرسپولیس در نشست های خبری برانکو
وی در مورد اینکه عجیب بود که برانکو این همه عصبانی باشدکه خمارلو گفت: اعتراض ما به داوری بود. باشگاه منفعل عمل نکرده است اگر دبیرخانه فدراسیون اعلام نمی کند دبیرخانه باشگاه اعلام می کند و ما اعتراض کرده‌ایم و اگر فدراسیون جواب نداده بحث دیگری است. کتبی نامه داده ایم و در این بازی هم چنین کاری می کنیم اگر راه دیگری هم وجود دارد که شما می دانید قطعا این کار را می‌کنیم. فیلم ها و مدارک بازی امروز هم به کمیته انضباطی فدراسیون رسال می کنیم و اینکه کمیته انضباطی چه واکنشی نسبت به این اعتراض خواهد داشت دیگر سوالی است که باید از آنها بپرسید.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2322
نظرات شما