بهترین تنبیه برای بازیکن خاطی استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در این روزهای حساس به همه داشته‌هایش نیاز دارد و لذا باید تکلیف فرشید باقری را روشن کنند و به نظر من بهترین تنبیه جریمه مالی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،پیمان صاحب جمعی اظهار داشت: بازی استقلال و سپاهان دیداری فینال گونه در هفته‌های پایانی لیگ برتر بود و به عنوان یک استقلالی خوشحالم از این که این بازی به سود آبی پوشان به اتمام رسید.

 

وی افزود: برگ برنده اصلی استقلال در این بازی تلاش بازیکنان تا ثانیه‌های پایانی بود. این خصیصه همه تیم‌هایی است که برای قهرمانی تلاش می‌کنند. گرفتن سه امتیاز در آن بازی سخت مقابل سپاهان در اصفهان کار ساده‌ای نبود و تنها از عهده تیم بزرگی مثل استقلال بر می‌آمد.

 

بیشتر بخوانید:

قائدی بخشیده شد، باقری همچنان محروم!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با توجه به این که بازی‌های باقی مانده استقلال در مقایسه با دیگر مدعیان قهرمانی سبک تر است، آنها نباید از قهرمانی نا امید باشند. احتمال این که دیگر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند وجود دارد.

صاحب جمعی با اشاره به ادامه محرومیت فرشید باقری بیان داشت: حتماً باقری مرتکب اشتباهی شده که باشگاه نسبت به جریمه او اقدام کرده است. اما بهترین جریمه برای بازیکنان فوتبال جرایم مالی است. در این برهه از زمان که استقلال در رقابتی تنگاتنگ در لیگ برتر و آسیا به همه داشته‌هایش نیاز دارد، بهتر است تکلیف این بازیکن هم مشخص شود تا او هرچه زودتر به تمرینات بازگردد. اضافه شدن باقری به تمرینات غیر از این که ظرفیت‌های تیم را تکمیل می‌کند، باعث ایجاد همدلی هرچه بیشتر در تیم خواهد شد.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2134
نظرات شما