تقلای آمریکا برای مهار سپاه چیز تازه ای نیست/«سپاه» نزد مردم ایران محبوب‌تر از گذشته

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران گفت: اقدام آمریکا برای تروریست خواندن سپاه هر دلیلی داشته باشد در رأس آن ضعف در مقابل قدرت عظیمی چون «انقلاب اسلامی» است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاسبی هنرپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران با مصاحبه با خبرنگار یزدرسا با تکراری خواندن اقدامات ددمنشانه آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون علیه ایران اظهار کرد: اینکه آمریکا هر روز به بهانه ای سعی دارد با رفتارها و اقدامات نابخردانه قدرتی مثل ایران را مهار کند چیز تازه ای نیست و قبل از این هم برای آمریکا نهادهایی چون سپاه پاسداران تروریست قلمم داد می شدند.

بازیگر سریال خوش رکاب افزود: اقدام آمریکا برای تروریست خواندن سپاه هر دلیلی داشته باشد در رأس آن ضعف در مقابل قدرت عظیمی چون «انقلاب اسلامی» است چراکه مشکل آمریکا در اصل با سپاه و اینچنین نهادهایی نیست بلکه با کل نظام  و انقلاب اسلامی ما مشکل دارند.

کاسبی با بیان اینکه مطمئنا خسارت و هزینه چنین اقدامات به خود آمریکا برمی گردد تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان پرچم دار انقلاب اسلامی باید مسیر خود را همچون 40 سال گذشته بلکه پر قدرت تر ادامه دهد و جواب یاوه گویی های امریکا و دشمنان انقلاب  را بدهد.

وی گفت: با کمک های بی منت سپاه و ارتش در سیل اخیر، این نهادها در نزد مردم محبوب تر و مقبول تر شدند و زحمات این عزیزان بر مردم پوشیده نیستو مردم هم قدردان این عزیزان هستند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2017
نظرات شما