ناراحتی شفر و بازیکنان و اعتراض به قربانی گوسفند/ سوژه دربی با پسرش در تمرین استقلال+ عکس و فیلم

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرمربی و بازیکنان این تیم با چهره‌ای ناراحت در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ امروز تمرینات خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

* پیش از شروع تمرین امیرحسین فتحی در محل اردوی آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با کادر فنی و بازیکنان استقلال صحبت کرد از آنجا که استقلالی‌ها طی روزهای اخیر تمرینات مناسبی نداشتند و در زمین‌های مختلف مثل ورزشگاه غدیر، ورزشگاه امام رضا،‌ورزشگاه آزادی و .. تمرین کردند مشکلات را به گوش مدیرعامل این باشگاه رسانده و خواستار روشن شدن تکلیف محل تمرین شدند. این در حالی است که چندی پیش علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد به خاطر زمین تمرین که از اواخر اسفند ماه آماده می‌شود در ورزشگاه انقلاب با علیرضا حقیقی درگیر شده و کار طرفین حتی به دادگاه هم کشیده شد. اما با گذشت حدود ۴۰ روز از آن اتفاق آبی‌پوشان هنوز زمین تمرینی به صورت ثابت در اختیار ندارند.

* حضور امیرحسین فتحی در اردوی آبی‌پوشان برگزاری تمرین این تیم را با تاخیر مواجه کرد و به همین علت استقلالی‌ها ساعت ۱۶ وارد زمین تمرین شدند. این در حالی است که خبرنگاران و رسانه‌های گروهی منتظر حضور بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال برای گفت‌وگو با آنها بودند که در نهایت فرشید باقری مقابل دوربین‌ها ایستاد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

* اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم استقلال پیش از آغاز تمرین امروز آبی‌پوشان به صورت اختصاصی تمرین و زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی را ترک کرد. این بازیکن غایب دربی روز شنبه خواهد بود.

* طارق همام هافبک عراقی استقلال باز هم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا نکرد. این بازیکن راهی کشورش شده و ظاهرا در یک بازی دوستانه تیم عراق دچار مصدومیت شده و به همین علت به دیدار روز شنبه نمی‌رسد اما این برای سومین بار است که هافبک عراقی به کشور خود می‌رود و برای بازگشت به ایران مسئولان و کادر پزشکی تیم استقلال را منتظر نگه می‌دارد.این بازیکن هم به دربی نمی‌رسد.

* مهدی قاعدی دیگر بازیکن است که مدت‌هاست در ترکیب آبی‌پوشان نرفته و امروز در تمرین هم حضور نداشت. شفر برای بازی روز شنبه روی قاعدی نظری ندارد و با وجود اینکه وی برای تیم امید به میدان رفته در لیست استقلال قرار نگرفته است.

*پیش از آغاز تمرین یکی از هواداران با دسته گل به سمت شفر رفت و با اهدای این دسته گل برای وی و تیمش در دربی آرزوی موفقیت کرد.


* هنگامی که تمرین آبی‌پوشان آغاز شد شفر با چهره درهم و ناراحت پا به زمین شماره ۲ گذاشت. سرمربی استقلال با چهره‌ای تقریبا ناراحت وارد زمین شد و بعد از صحبت با اصغر حاجیلو نکاتی را به سرپرست استقلال اشاره کرد و سپس او را در اختیار مربی بدنساز قرار داد.

* یکی از هواداران استقلال با یک راس گوسفند وارد زمین شد و قصد داشت این گوسفند را مقابل پای بازیکنان قربانی کند. هنگامی که این هوادار از کادر فنی و بازیکنان خواست که برای قربانی گوسفند به کنار خط بروند تعدادی از بازیکنان به این موضوع اعتراض کرده و مدعی بودند چرا در آغاز تمرین باید چنین برنامه‌هایی صورت بگیرد. حتی وقتی که مقرر شد بازیکنان استقلال برای قربانی گوسفند کنار خط بروند تعدادی از آنها از انجام این کار سر باز زده و ناراحتی در چهره بازیکنان و اعضای کادر فنی از جمله شفر کاملا مشخص بود.

* دکتر نوروزی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و برای دقایقی با سرمربی آلمانی استقلال گفت‌وگو کرد.

 

* یکی از هواداران استقلال از کشور آلمان برای تماشای تمرین استقلال به ورزشگاه آزادی آمده بود و با سختی مجوز ورود گرفت. همچنین چند هوادار استقلال از سیستان و بلوچستان پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی در کنار برخی از بانوان با پرچم آبی حضور پیدا کردند اما موفق به ورود به استادیوم نشدند.

* گادوین منشا به همراه پسر خود در محل تمرین امروز تیمش شرکت کرد که این موضوع سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی شد.

* با گذشت ۲۰ دقیقه از تمرین امروز خبرنگاران رسانه‌های گروهی به بیرون از مجموعه ورزشگاه آزادی هدایت شدند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1648
نظرات شما