سانسور نشان ذوالفقار سردار سلیمانی در روزنامه‌های اصلاح طلب!

برخی از روزنامه‌های اصلاح طلب، این خبر مهم را سانسور کردند. روزنامه‌های سازندگی، آرمان، همدلی، جهان صنعت و دنیای اقتصاد در نیم تای صفحه اول خود به هیچ عنوان به این موضوع اشاره نکرده و آن را سانسور کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دیروز تصاویر و جزییات اعطای نشان ذوالفقار به سرلشکر قاسم سلیمانی منتشر شد. رهبر معظم انقلاب در مراسم اعطای نشان عالی ذوالفقار به فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران فرمودند: «ایشان بارها، بارها، بارها جان خودشان را در معرض تهاجم دشمن قرار داده‌اند، در راه خدا، برای خدا و مخلصاً لِله؛ و مجاهدت کرده‌اند. ان‌شاءالله خدای متعال به ایشان اجر بدهد و تفضّل کند و زندگی ایشان را با سعادت، و عاقبت ایشان را با شهادت قرار بدهد، البتّه نه حالا. هنوز سالها جمهوری اسلامی با ایشان کار دارد. امّا بالاخره آخرش ان‌شاءالله شهادت باشد. ان‌شاءالله مبارکتان باشد».

اما نکته قابل تأمل اینجاست که برخی از روزنامه‌های اصلاح طلب، این خبر مهم را سانسور کردند. روزنامه‌های سازندگی، آرمان، همدلی، جهان صنعت و دنیای اقتصاد در نیم تای صفحه اول خود به هیچ عنوان به این موضوع اشاره نکرده و آن را سانسور کردند.

روزنامه‌های اصلاح طلب پیش از این نیز خبرهای مهمی از جمله تشییع شهدای گمنام، تشییع شهدای مرزبان، راهپیمایی سراسری مردم علیه آشوبگران، تشییع شهدای مدافع حرم، پیاده روی باشکوه اربعین حسینی و…را نیز سانسور کرده‌اند. این طیف همچنین در چندین کاریکاتور به رزمندگان دفاع مقدس و شهدای غواص نیز توهین کردند!
 
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1242
نظرات شما